Кошик
2 відгуків
+380 (68) 026-57-72
Кошик

Повернення та обмін

Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».

Строки повернення і обміну

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.

Умови повернення для товарів належної якості

Обмін Товару Згідно з чинним законодавством України, ми надаємо можливість обміну товару протягом 14 днів з моменту його отримання. Для успішного обміну необхідно враховувати такі умови: Цілісність Товару: Товар повинен бути в оригінальній упаковці та без слідів використання. Ми не приймаємо товари, які були пошкоджені або втратили свою цілісність. Заявка на Обмін : Зверніться до нашої служби підтримки, щоб подати заявку на обмін. Ми надішлемо вам інструкції щодо подальших дій. Обмін Товару: Після схвалення заявки ви можете обміняти товар на інший, який вас цікавить. Повернення Товару Якщо ви вирішили повернути товар, дотримуйтеся таких кроків: Заявка на Повернення : Зверніться до нашої служби підтримки, щоб подати заявку на повернення. Ми надішлемо вам інструкції щодо подальших дій. Повернення Товару: Поверніть товар у його оригінальній упаковці. Після перевірки товару ми здійснимо повернення коштів на ваш рахунок. Процедура Обміну та Повернення: Заявка на Обмін або Повернення  ➡️ Відправка товару клієнтом на наш склад ➡️ Огляд товару нашим співробітником на предмет дотримання всіх умов ➡️ Завершення процедури враховуючи вимоги обох сторін У ВИПАДКУ ЗАВОДСЬКОГО БРАКУ У випадку виявлення заводського браку у товарі, такий товар міняється продавцем протягом 14 днів з дати покупки. Вартість доставки бракованого товару назад до продавця та відправки справного (або аналогічного) товару назад покупцю, оплачує продавець. ДАТОЮ ПОКУПКИ ТОВАРУ ВВАЖАЄТЬСЯ ДАТА ОТРИМАННЯ ТОВАРУ ПОКУПЦЕМ.У випадку обміну чи повернення товару належної якості з ініціативи покупця, покупець повністю оплачує витрати на доставку цих товарів до продавця. Ми завжди дотримуємося законодавства України та намагаємося зробити процес обміну та повернення максимально зручним для вас.

Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner